blogging på linkedinOver en million brugere har taget det nye LongPosts modul på LinkedIn i brug, det modul, hvor man har mulighed for at blogge længere artikler. Også danske brugere er begyndt at long-post-blogge, men mange er i tvivl om, hvordan man kan bruge det bedst set med forretningsøjne.
Da LinkedIn nu har gjort det muligt for alle brugere at publicere indhold og ønsker at være den førende platform for den type professionel publicering, er denne chance for at nå ud til et nærmest født publikum på 400 millioner mulige læsere oplagt at benytte sig af.

Dette eksklusive kursus retter sig mod virksomheder, der enten har eller overvejer at starte egen blog, og som vil knytte LinkedIns blogmulighed sammen med bloggeraktiviteten.

Begrænset antal pladser: Kun plads til 12

Kurset gennemgår:

–  Sådan virker longpostmodulet, de små forskelle på en blog og en longpost
–  Hvad gør sig bedst på LinkedIn-”bloggen”, statistik for længde, indhold og sprog
–  Hvem ser indlæggene, og hvordan deles de mest effektivt
–  Hvad kan en virksomhed bruge longpostmuligheden til, eksempler, blogpolitik
–  Gråzonen i forhold til, hvornår en medarbejder blogger som sig selv og hhv som medarbejder
–  Samspillet mellem virksomhedens egen blog og longposts muligheden på LinkedIn – kan vi bare copypaste?
–  SEO af blogindlæg

Varighed: 4 timer
Tid og Sted: Torsdag den 16. januar 2016 klokken 13-17
Forplejning: Kaffe, the, vand, frugt og kage.
Pris: 1.900.- kroner ex. moms

abelone foredragUnderviser: Abelone Glahn, LinkedIn specialist med årelang erfaring med blogging og med undervisning i LinkedIn på såvel medarbejder- som ledelsesplan.
Abelone blogger selv på LinkedIn, og du ser hendes blogindlæg her.
Hun blogger tillige på www.abeloneglahn.dk, og du finder hendes blogindlæg om LinkedIn her.