Forfatterens guide til sociale medier


Forfatterens guide til sociale medierForfatterens guide til sociale medier
Praktisk hjælp til forfattere og andre skribenter:

Tillykke! Du har skrevet en bog eller er godt på vej med en. Nu skal den finde sin læser, nu skal du sælge den!
Men hvordan?
De sociale medier kan forkorte vejen til læserne, og dine followerskare kan blive den stærkeste salgskanal, men kun hvis du forstår at indgå i de samtaler, der kan føres på nettet mellem læserne og dig, i stedet for at kvæle dem med tilbud og reklamer.

Pris 175 kroner plus porto til Danmark, ialt 210 kroner
Klik her ( åbner nyt vindue) og betal online




Denne inspirerende og praktiske guide giver en grundindføring i, hvordan en forfatter, en skribent eller et forlag kan bruge

Blogs
Facebook
LinkedIn
Twitter
YouTube
Instagram
Podcast
Pinterest
Crowdfunding

Forfatterguiden hjælper dig med at vælge til og fra i de mange muligheder, så du kan beslutte, hvor din sparsomme tid og energi bedst muligt sættes ind på at styrke opmærksomheden om din bog og dit forfatterskab længe inden og længe efter, at din publikation er udkommet.
Guiden er skrevet af forfatteren, forlæggeren og journalisten Abelone Glahn.

Gem

Gem