Få styr på tiden – sådan bliver du mere effektiv


Få styr på tiden – sådan bliver du mere effektiv

Trine Kolding

“Få styr på tiden” rammer lige ind i en klassisk problematik hos såvel freelancere som fastansatte: Hvordan får jeg tiden til at slå til? Hvordan organiserer jeg mit arbejde, så jeg bruger min tid effektivt? Det handler om at organisere sit arbejdsliv, så man tager sig tid til det, der er vigtigt.

I bogen viser Trine Kolding fire væsentlige punkter for den, der gerne vil være mere effektiv:

  1. Sæt klare mål
    At have mål for sit arbejde giver overblik og hjælper dig til at navigere gennem den travle hverdag.
  2. Prioriter de vigtige opgaver
    En god huskeregel for vigtige opgaver: Du ved, du er i gang med de rigtige aktiviteter, når de bidrager til at nå dine mål
  3. En realistisk balance
    Uanset hvor hårdt du arbejder, er det at faktum, at der er 24 timer til rådighed i døgnet. Hvor meget skal du nå? Jo før, du accepterer, at du aldrig når “det hele”, jo nemmere bliver det at få styr på sin tid.
  4. Struktur på arbejdsdagen og opgaverne
    Du skal planlægge og strukturere arbejdsdagen og opgaverne, så du reducerer tidsrøverne og samtidig finder tidssparerne. Det handler kort sagt om at arbejde smartere.

Disse og mange andre råd giver dig sammen med bogens mange brugbare værktøjer indsigt i, hvordan du kan blive bedre til at styre din tid.

Du kan nu kun få den som ebog – den forhandles via Trine Kolding selv.
Klik her for at gå til bogens side hos Trine.

 

Trine Kolding

Om forfatteren

Ét svar til “Få styr på tiden – sådan bliver du mere effektiv”

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.